echipa

ECHIPA / CARIERA

Inca de la infiintare, IDEZIO si-a luat angajamentul de a-si consolida echipa, sporindu-si in acest fel competivitatea intr-o piata in continua schimbare.

Suntem constienti ca pentru a creste, pe langa cele mai performante tehnologii, avem nevoie de oameni potriviti in functiile – cheie.

Asadar, suntem mereu in cautare de persoane responsabile si ambitioase, dornice de a performa intr-o echipa de profesionisti, cu o vasta experienta in domeniu.

Depunem toate eforturile pentru a le asigura angajatilor nostri un mediu de lucru prielnic, care sa le permita dezvoltarea profesionala si personala. Investim permanent in instruirea personalului, astfel incat acesta sa fie la curent cu cele mai recente tehologii si solutii in domeniu.

Siguranta si sanatatea angajatilor nostri, precum si evaluarea riscurilor la locul de munca reprezinta obiective principale in angajamentul nostru de partener dedicat si responsabil, care asigura un mediu de lucru sanatos si productiv.

De asemenea, suntem deschisi la colaborari cu arhitectii care isi doresc sa ne provoace cu proiecte de amenajare din cele mai diverse. In schimb, oferim conditii comerciale avantajoase si comisioane atractive.

Daca vrei sa te alaturi echipei IDEZIO si sa stabilim un parteneriat de lunga durata, nu ezita sa ne trimiti un CV, impreuna cu informatii relevante despre tine la adresa office@idezio.ro.

OPORTUNITATI DE ANGAJARE

Candidatul ideal:
  • Studii de specialitate (Liceu/Scoala Profesionala/Specilizare la locul de munca);
  • Experienta in montarea mobilierului din PAL si MDF de minim 6 luni;
  • Abilitatea de a intelege un desen tehnic 2D (vederi, sectiuni) si de a construi mobilierul dupa schita de proiectare;
  • Cunoscator al modului de integrare a accesoriilor BLUM, HAFELE;
  • Carnet de conducere categoria B – constituie avantaj;
  • Disponibilitate pentru deplasari in tara si strainatate.
Descrierea jobului:

Realizarea montajului pentru produsele din portofoliul firmei, la locatia clientului.

Beneficii:
  • Angajare cu contract de munca pe perioada nedeterminata, cu norma intreaga;
  • Salariu atractiv;
  • In cazul deplasarilor se asigura cazare si diurna;
  • Mediu de lucru tanar, dinamic, placut si motivant.
Persoanele interesate pot trimite CV la adresa: resurse.umane@idezio.ro sau ne pot contacta telefonic la 0724151705.
Candidatul ideal:
  • Absolvent studii superioare in domeniul Finante/Contabilitate/Economie;
  • Experienta profesionala de minimum 3 ani pe un post similar;
  • Cunostinte de operare calculator (Microsoft Excel, Word, Outlook, Internet, ERP Navision);
  • Persoana dinamica, organizata, atenta la detalii si orientata pe rezultate.
Descrierea jobului

Inregistreaza in programul de contabilitate facturile de la furnizorii de marfa, transport si diversi pe baza carora se elaboreaza balanta lunara;
Inregistreaza in programul de contabilitate facturile de la furnizori diversi, consumabile, scule, echipamente;
Inregistreaza in programul ERP Navision contractele cu furnizorii si scadentarele;
Realizeaza bonurile de consum aferente consumabilelor;
Opereaza mijloacele fixe si obiectele de inventar.

OFERTA:
Pachet salarial atractiv;
Mediu de lucru tanar si motivant;
Acces la training-uri pentru o dezvoltare profesionala constanta.

Beneficii:
  • Angajare cu contract de munca pe perioada nedeterminata, cu norma intreaga;
  • Salariu atractiv;
  • Mediu de lucru tanar, dinamic, placut si motivant.
Persoanele interesate pot trimite CV la adresa: resurse.umane@idezio.ro sau ne pot contacta telefonic la 0730660040.
Candidatul ideal:
  • Studii superioare tehnice;
  • Experienta relevanta in relatia cu furnizorii – minim 3 ani, de preferat in domeniul productiei de mobilier;
  • Experienta in utilizarea pachetului Office (Outlook, Excel);
  • Cunostinte de operare a unui program de gestiune (ERP);
  • Cunostinte de contabilitate primara;
  • Foarte bune abilitati de organizare, comunicare, negociere si planificare a propriei activități;
  • Cunostinte limba engleza;
  • Persoana responsabila, cu spirit de initiativa si atentie dezvoltata la detalii;
  • Capacitatea de a lucra cu termene si proceduri de lucru.
Descrierea jobului:

Initierea, dezvoltarea si intretinerea relatiei cu furnizorii de materiale: negocierea termenelor comerciale, urmarirea contractelor agreate, a listelor de preturi si a conditiilor stabilite;

Lansarea, verificarea si urmarirea statusului comenzilor de materiale pana in cel mai mic detaliu;

Negocierea termenelor de livrare si a preturilor de achizitie;

Implementarea si executarea strategiei de achizitii a companiei;

Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori;

Optimizarea proceselor de achizitie din cadrul organizatiei;

Asigurarea suportului administrativ pentru procesele de achizitii;

Supervizarea proceselor de achizitii pana la finalizarea acestora;

Monitorizarea performanetelor furnizorilor si dezvoltarea de planuri de imbunatatire acolo unde este cazul.

 

Beneficii:
  • Angajare cu contract de munca pe perioada nedeterminata, cu norma intreaga;
  • Salariu atractiv;
  • Mediu de lucru tanar, dinamic, placut si motivant.
Persoanele interesate pot trimite CV la adresa: resurse.umane@idezio.ro sau ne pot contacta telefonic la 0730660040.
Candidatul ideal:
  • Minim studii medii – cunostintele de contabilitate primara constituie avantaj;
  • Experienta in gestiunea stocurilor de minim 3 ani;
  • Experienta in domeniul mobilierului de minim 1 an;
  • Cunostinte de operare PC (internet, Microsoft Office etc.);
  • Cunostinte de operare a unui program de gestiune (ERP);
  • Capacitate de analiza logica si numerica;
  • Persoana comunicativa, bun lucrator in echipa.
Descrierea jobului:

Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa;

Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare;

Asigura operarea transferurilor de gestiune intre magazie si productie;

Asigura inventarierea periodica a produselor din stoc.

Beneficii:
  • Angajare cu contract de munca pe perioada nedeterminata, cu norma intreaga;
  • Salariu atractiv;
  • Mediu de lucru tanar, dinamic, placut si motivant.
Persoanele interesate pot trimite CV la adresa: resurse.umane@idezio.ro sau ne pot contacta telefonic la 0730660040.
Candidatul ideal:
  • Studii superioare finalizate, de preferat Facultatea de Constructii;
  • Experienta in domeniul finisajelor in constructii de minim 4 ani;
  • Cunostinte avansate de limba engleza;
  • Disponibilitate pentru deplasari in tara si strainatate;
  • Carnet de conducere;
  • Atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza.
Descrierea jobului:

Seful de santier analizeaza cerintele proiectului alocat si stabileste necesarul de materiale si resurse umane. Se ocupa de coordonarea echipelor de montatori si de activitatea zilnica din santier. Este responsabil de completarea proceselor verbale de predare-primire si instruire a produselor date in folosinta.

Beneficii:
  • Angajare cu contract de munca pe perioada nedeterminata, cu norma intreaga;
  • Pachet salarial atractiv;
  • In cazul deplasarilor se asigura cazare si diurna;
  • Mediu de lucru tanar, dinamic, placut si motivant
  • Acces la training-uri pentru o dezvoltare profesionala constanta.
Persoanele interesate pot trimite CV la adresa: resurse.umane@idezio.ro sau ne pot contacta telefonic la 0724151705.
Candidatul ideal:
  • Experienta in proiectare de minim 2 ani;
  • Cunostinte foarte bune de desen tehnic si proiectare Autocad 2D si 3D;
  • Cunostinte bune de operare PC: MS Office si alte aplicatii software tehnice specifice (Cutrite, Woodwop etc.);
  • Limba engleza – nivel mediu.
Descrierea jobului:
  • Propune solutii de proiectare corespunzatoare cerintelor tehnice ale potentialilor clienti si furnizeaza informatii specifice in cazul licitatiilor;
  • Intocmeste proiecte sau parti ale proiectelor pe baza datelor tehnice/desenelor transmise de reprezentantii de vanzari/managementul companiei si agreate cu clientii;
  • Analizeaza proiectele si completeaza documentatia tehnica in cazul in care datele receptionate sunt incomplete sau incorecte, asigurandu-se de buna intelegere a cerintelor clientilor;
  • Elaboreaza dosarele de executie ale pieselor componente ale produselor ce intra in fabricatie: desene de ansamblu, detalii tehnice de asamblare, detalii tehnice de executie;
  • Intocmeste Fisa tehnica si nomenclatorul de repere si transmite necesarul de materiale catre magazie/aprovizionare.
Beneficii:
  • Angajare full time, pe perioada nedeterminata;
  • Salariu atractiv;
  • Mediu de lucru tanar, placut si motivant;
  • Acces la training pentru o dezvoltare profesionala adecvata.
Persoanele interesate pot trimite CV la adresa: resurse.umane@idezio.ro sau ne pot contacta telefonic la 0724151705.
Candidatul ideal:
  • Studii superioare tehnice sau experienta relevanta in ofertarea reperelor de mobilier;
  • Cunostinte proiectare AutoCAD – nivel mediu;
  • Cunostinte specifice in domeniul mobilierului in vederea realizarii devizelor si necesarului de consum;
  • Cunostinte bune de operare PC: MS Office, internet;
  • Cunostinte bune de limba engleza;
  • Capacitate de organizare a activitatii profesionale si planificare a timpului.
Descrierea jobului:
  • Elaborarea/modificarea desenelor tehnice in conformitate cu specificatiile clientilor;
  • Propunerea de solutii tehnice si oferirea de suport beneficiarilor;
  • Redactarea ofertelor de pret;
  • Derularea procedurilor de ofertare si urmarirea stadiului ofertelor pana la contractare si implementare.
Beneficii:
  • Angajare full time, pe perioada nedeterminata;
  • Salariu atractiv;
  • Mediu de lucru tanar, placut si motivant;
Persoanele interesate pot trimite CV la adresa: resurse.umane@idezio.ro sau ne pot contacta telefonic la 0724151705.